O ozvučovací agentuře

Podnikáme a současně sdílíme sociální hodnoty 

Hodnoty sociálního podniku

* přispíváme ke snižování nezaměstnanosti osob se ztíženým uplatněním na trhu práce, kdy minimálně 30% úvazků našich zaměstnanců z celkového počtu zaměstnanců agentury budou tvoří osoby sociálně vyloučené nebo ohrožené sociálním vyloučením, které jsou dlouhodobě nezaměstnané,

* zisk sociálního podniku použijeme pro rozvoj sociálního podniku, přičemž minimálně 51% zisku průběžně reinvestujeme podle potřeby do sociálního podniku, tak aby byl naplněn obecně prospěšný cíl podniku - udržet a trvale rozvíjet pracovní pozice a pracovní potenciál sociálně vyloučených a ohrožených cílových skupin. Zisk reinvestujeme do zvyšování kvalifikace zaměstnanců, nákupu nové ozvučovaní techniky a do vytváření zázemí pro nové zaměstnance,

* sociální podnik je orientován regionálně pro území Olomouckého, Moravskoslezského a Zlínského, Jihomoravského kraje a kraje Vysočina s přesahem i mimo ně. Uspokojuje potřeby a využívá osoby sociálně vyloučené nebo ohrožené sociálním vyloučením přednostně z těchto území. Vstupuje do partnerství zejména v těchto územích s OSVČ a neziskovými organizacemi, jejíž cílovými skupinami jsou osoby sociálně vyloučené nebo ohrožené sociálním vyloučením, a to tak, že uspokojuje přednostně jejich potřeby s nabídkou služeb ozvučování. Přitom sociální podnik využívá regionálních partnerství, iniciativ, využívat místních zdrojů a aktivně rozvíjí sociální podnikání alespoň s 30% podílem tržeb z prodeje výrobků a služeb na celkových výnosech.

Sociální prospěch

A1. Obecně prospěšný cíl

Ziskový sociální podnik Ozvučovací agentura SERENDIPITY s.r.o. působící v oblasti ozvučování.

Zaměstnáváme 4 dospělé osoby, které jsou dlouhodobě nezaměstnané v evidenci Úřadů práce ČR déle než 1 rok .

Tyto osoby se znevýhodněním jsem začlenili do reálného pracovního procesu, kde v maximální možné míře uplatňují své schopnosti.

Podnik se zavázal vytvářet pro tuto cílovou skupinu vhodné pracovní podmínky a potřebnou pracovní a psychosociální podporu.

A2. Participace, demokratické rozhodování a sociální kapitál

Společníci sociálního podniku :

Deklarují otevřenost k námětům a připomínkám svých zaměstnanců.

Podporují týmovou spolupráci, důvěru a solidaritu mezi zaměstnanci.

Se znevýhodněnými zaměstnanci každý měsíc vedou osobní rozhovor, který monitoruje jejich spokojenost v zaměstnání, problémy v komunikaci, spolupráci s ostatními zaměstnanci a jejich zdravotní stav. To nám umožňuje konkrétně a při tom diskrétně reagovat na potřeby znevýhodněných zaměstnanců. Takto vytváříme vnitřní udržitelný sociální kapitál.

Podnik svoji činnost rozvíjí na základě strategického plánu, na jehož zpracování se podílí všichni zaměstnanci podniku.

Podnik vstřícně reaguje na místní potřeby v dotčených regionech, kladně se v nich snaží ovlivňovat podle možností místní rozvoj a otevřeně komunikovat. Tím posiluje vnější sociální kapitál podniku a místních společenstev. Zároveň si podnik uchová maximální možnou nezávislost na vnějších institucích, které by mohly narušovat dosahování obecně prospěšného cíle podniku.

Dodržujeme etické principy včetně principů rovných příležitostí při poptávkách či při výběrových řízení na zaměstnance sociálního podniku.

B. Ekonomický prospěch

B1. Specifické financování a použití zisku

Hospodaření podniku je podřízeno obecně prospěšnému cíli, který je uveden výše. Zisk použijeme minimálně z 51% na rozvoj podniku.

Sociální podnik :

  • za odvedenou práci vyplácí mzdu,
  • nese veškerá ekonomická rizika podnikání,
  • využívá možnosti vícezdrojového financování,
  • je nezávislý na veřejných či soukromých institucích.

C. Enviromentální a místní prospěch

C1. Místní rozměr

Podnik se aktivně podílí na rozvoji sociálního podnikání zejména na území Olomouckého, Moravskoslezského, Zlínského a Jihomoravského kraje a kraje Vysočina s přesahem i mimo ně. Svojí činností podporuje sociální začleňování ohrožených osob a prosazovat jejich zájmy v místních komunitách.

Ve svém podnikání podnik využívá místní zdroje, odběratelsko-podnikatelskou spolupráci se společnostmi a organizacemi místních komunit , s nestátními neziskovými organizacemi, prosazující zájmy cílových skupin v sociálním podnikání a k posilování širšího povědomí odborné i laické veřejnosti o problematice sociálního začleňování a sociálního podnikání na místní úrovni. Přitom bude sociální podnik využívat partnerství s místními společnostmi a iniciativ se subjekty které podporují rozvoj kultury.

Podnik též aktivně spolupracuje s orgány státní správy a samosprávy v dotčených regionech a spolupodílí se na dalším rozvoji komunitního plánování měst a obcí regionu tak, aby v něm kontinuálně narůstala podpora sociálního začleňování ohrožených osob a sociálního podnikání jakožto významného a progresivně se vyvíjejícího fenoménu podnikání.

C2. Ekologie

Podnik separuje kancelářský odpad a při své podnikatelské činnosti postupuje v souladu s ekologií.

© 2019 Ozvučovací agentura SERENDIPITY s.r.o. / Při výrobě těchto stránek nám nevypadl žádný ozvučovací pult.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky